vrijdag 3 augustus 2012

Vrijdag 3 augustus

Uitgeslapen want het regent.
Er is vrijwel geen bereik daarom was het niet mogelijk het blog te maken en contact te maken met de buitenwereld. Vannacht zijn er toch whatsapps en mailtjes binnen gekomen.
Geschokt lees ik dat mijn neef is overleden.
We pakken de boel in, gelukkig net weer droog, en gaan liften om hier weg te komen. In drie liften zijn we in Mauleon waar we de bus nemen naar Bayonne. Nu in de slaaptrein.
Veel kilometers dus gemaakt maar niet te voet. Volgende week wil ik toch weer verder met Andrea, dan gaat het blog weer door.

3 opmerkingen:

  1. Jemig Agnes, dit is een wonderlijke tocht voor je met zeer vervelende, verdrietige onderbrekingen. Gecondoleerd met je neef en veel sterkte.

    Groeten, berna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Agnes,

    Volg je blog met veel plezier, maar wat een akelig bericht voor je om weer een overlijdensbericht te ontvangen. Sterkte voor jou, Rens en kinderen in deze rare en verwarrende weken,
    liefs, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Agnes,

    We zijn net via Figeac, de bourgogne en de elzas thuis aangekomen en ik lees je verdrietige bericht. Gecondoleerd met het overlijden van je neef.
    Ik kijk nog met veel plezier terug op onze gezamenlijke etappes en ben ik blij een gedeelte van je wandelavontuur te hebben meegemaakt. Ik hoop dat je binnenkort ook met Andrea nog wat wandelgenot kunt beleven.
    sterkte Babette

    BeantwoordenVerwijderen